.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد. قیمت‌گذاری خودروهای برقی آزاد شد
سخنگوی شورای رقابت گفت: با رای شورای رقابت خودروهای برقی از شمول مصوبه ۵۴۳ خارج شد.(ادامه)
آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد. نظر آیت‌الله جوادی‌آملی درباره تعطیلی روز شنبه
آیت‌الله جوادی آملی در پاسخ به استفتائی اعلام کرد: تعطیلی روز شنبه، علاوه بر روز جمعه، مانعی ندارد.(ادامه)
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتایی، نظر خود را در مورد تعطیلی شنبه‌ها اعلام کرد. پاسخ استفتاء از آیت الله جوادی آملی برای تعطیلی شنبه‌ها
آیت‌الله عبدالله جوادی آملی از مراجع تقلید در پاسخ به استفتایی، نظر خود را در مورد تعطیلی شنبه‌ها اعلام کرد.(ادامه)
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد.
بالاخره تکلیف روزهای تعطیل روشن شد/ مجلس با تعطیلی جمعه و شنبه موافقت کرد
امروز صحن علنی مجلس شوراس اسلامی شاهد بحث داغ نمایندگان بر سر تعطیلی پنجشنبه و جمعه یا جمعه و شنبه بود اما رد نهایت تکلیف روزهای تعطیل در ایران روشن شد. (ادامه)
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس  اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید .... رفتار انتخاباتی شما مردم بزرگ " آموزش سیاسی" به "قدیمی ها"و "جدیدی های" فهرست های انتخاباتی بود !
شمال نیوز : شیوه کنش گری انتخاباتی شما مردم بزرگ تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس اما درس ها و پندها داشته است ؛ همه ی الگوهای سابق و جدید را به چالش کشیدید ....(ادامه)
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است جنگل‌های مازندران برای مسکن دوم رانتخوار‌ها صرف شد !
شمال نیوز : استان مازندران وقتی جنگل‌هایش را از دست داد، برای مسکن دوم رانت‌خوار‌ها صرف شد. استان مازندران در تله رانت و وقت فراغت شهری افتاده و کل سیستم اقتصادی آن بسیار ناکارآمد شده است(ادامه)
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد. چرا دولت و مجلس بی‌خیال واردات خودرو شده‌اند؟
برخی شواهد از ادامه روند سالهای قبل در مورد واردات خودرو خارجی در سال جاری حکایت دارد.(ادامه)
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است. خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است؟
به گفته مسئولان، نه تنها فرآیند انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث بلکه تمام خدمات مربوط به سهام عدالت رایگان است.(ادامه)
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند . اصلاح قانون بیکاری به کجا رسید؟
معاون وزیرکار با بیان اینکه پیشنهاد گسترده تر شدن دامنه شمول در اصلاحیه قانون بیمه بیکاری را ارائه کرده ایم گفت:تلاش وزارت کار این است که افراد آموزش‌های لازم را فرا بگیرند و به محیط کار برگردند .(ادامه)
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند. بساط املاکی‌های نجومی‌بگیر جمع می‌شود؟
توسعه سامانه «خودنویس» از دید بسیاری می‌تواند آغازی بر پایان سلطه قیمت‌ساز‌ها بر بازار مسکن باشد و بساط کمیسیون‌های نجومی و غیرقانونی را تا حد قابل‌توجهی جمع کند.(ادامه)
رقیب چینی لندکروزر با ۹۴۰ اسب‌بخار قدرت به میدان آمد /عکس
فانگ چنگ بائو بائو ۸ یا همان لئوپارد ۸ با همین نام طویل و عجیب‌وغریب، یکی از معدود مدعیان چینی رقابت با تویوتا لندکروزر محسوب می‌شود. برخی از مشخصات کلیدی این خودرو به‌تازگی اعلام شده است.(ادامه)
قیمت خودرو امروز ۲۳ اردیبهشت +جدول
قیمت خودرو، امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، کار خود را ریزشی آغاز کرد. به نظر می‌رسد با آغاز عقب‌نشینی دلار، ترمز بازار خودرو هم کشیده شده است.(ادامه)
قیمت سکه و طلا امروز ۲۲ اردیبهشت
قیمت هر سکه طرح جدید امروز شنبه در بازار طلای تهران با ۴۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته در کانال ۴۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.(ادامه)
علی مجتهدزاده وکیل دادگستری در شبکه اجتماعی ایکس رد کوروش کمپانی را زد. مالک فراری کوروش کمپانی در حال خوشگذرانی دیده شد
علی مجتهدزاده وکیل دادگستری در شبکه اجتماعی ایکس رد کوروش کمپانی را زد.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۹ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است. بازار مسکن مازندران در خواب و بیدار/ خرید و فروش راکد است
شمال نیوز : به تاکید کارشناسان و فعالان حوزه مسکن بازار مسکن در استان پس از رکود یک ساله در آستانه جهش قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره. رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... / موشک جواب موشک است / از وضعیت سفره مردم مطلعم/تورم روز به روز کاهشی می‌شود/ گشت ارشاد مدیران عملیاتی شده است(خبر)
رئیس جمهور گفت: ما هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم، اما اروپا و آمریکا عهدشکنی کردند. ما انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم و بارها بازرسان آژانس آن را اعلام کردند، اما گوش شنوایی وجود ندارد. اینکه فقط مذاکره بتواند همیشه پاسخگو باشد نیست، در جایی موشک می‌تواند و در جایی هم مذاکره.(ادامه)
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت. افت ۵۰۰ هزار تومانی قیمت سکه
قیمت هر گرم طلا امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۴۸ هزار تومان و بهای هر سکه طرح جدید ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافت.(ادامه)
بازار خودرو در سومین روز معاملاتی هفته، شاهد ریزش سنگین قیمت‌ها بود. ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، دنا، رانا و کوییک + جدول
بازار خودرو در سومین روز معاملاتی هفته، شاهد ریزش سنگین قیمت‌ها بود.(ادامه)
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۸ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۸ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب در دیدار کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام ، بیان کردند: حج امسال، حج برائت است؛ آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد/ حج امسال، حج برائت است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت... تیر خلاص دولت به معیشت کشاورزان شمالی/دولت امسال هم به شالیکاران خارجی یارانه می دهد!
شمال نیوز : به نظر می‌رسد دولت با خیال آسوده برای موج دیگر واردات گسترده برنج با ارز ترجیحی آماده شده است؛ اقدامی که می‌تواند تیرخلاص بر پیکر تولید برنج در ایران باشد. شاید روزی که چندان دور نباشد باید در تصاویر بایگانی‌ رسانه‌ها به یاد بیاوریم روز در ایران مزارع برنج وجود داشت...(ادامه)
داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد که در زمستان سال گذشته، نسبت اشتغال در کل کشور به طور میانگین ۳۷.۳ درصد بوده است. این نسبت در ۱۶ استان کمتر و در ۱۵ استان بالاتر از میانگین کل کشور بوده است. از میان این استان‌ها،‌ بالاترین نسبت اشتغال نزدیک به ۴۶ درصد بوده که مربوط به استان ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند .... عمانی‌ها علاقه‌مند سفر به «مازندران» هستند
شمال نیوز : فلاح با اشاره به اینکه مازندران پتانسیل های مناسبی در بخش شیلات و کشاورزی دارد،افزود: پرورش ماهی و میگو در قفس که در مازندران از جمله اولویت‌هاست بازار خوبی در عمان دارد و نیز صیفی‌جات مازندران در این استان مشتری‌ها خوبی دارند ....(ادامه)
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد. دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود
قوه قضاییه گزارشی از وضعیت پرونده بابک زنجانی را منتشر کرد.(ادامه)
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود. ماجرای ناپدید شدن مجسمه ۵میلیاردی یک هنرمند
هنرمند مجسمه‌ساز هرگز تصور نمی‌کرد، وقتی مجسمه ۵ میلیاردی‌اش را به مرد قالب‌ساز می‌دهد، با سناریوی عجیب سرقت مجسمه مواجه شود.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.(ادامه)
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید. قیمت خودرو در بازار آزاد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه
قیمت برخی از خودرو‌های موجود در بازار آزاد ۱۲ اردیبهشت ماه را در این خبر مشاهده می‌کنید.(ادامه)
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود. قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون تومان معامله می‌شود.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 649 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.443 seconds.